fyndsonia har gjort det igen.

Sho bre alla läsare! :) jag har gjort många fynd på senaste tiden faktiskt! vi kan göra en lista för att få med allt (:
fynd nr:
1. ett par blåa stora ringörhängen, 8 kr på glitter! fynd eller fynd? x)
2. en grå tshirt med svarta prickar på och mimmi mus tryck på, 50 kr på H&M!  skit söet!
3. en gul tröja med massor av mönster på, 0 kr från mammas garderob! i think its sheeep :P (jag stavade fel med fliit!)
4. ett par bruna jeans shorts också 0 kr från mammas garderob ;)
5. en schnyggo ring som jag hittade på Mount everest.............................. okej där ljög jag ;) menade: hittade längst ner i smyckes lådan :)
6. några armband som jag rotade fram för 1,5 vecka sen  i olika  lådor i mitt rum :P
7. ett par nya BB trosor, 100 kr på MQ! dom är skööna!
8. ett par svarta blommor som är örhängen , 20 kr på en loppis :)
9. en ESCADA parfym doftar jätte gott, 30 kr (!) på en loppis!

Och här kommer lite bilder på fynden också :D
fynd nr:
1 och 2  
3 och 4  (webbcam varning!)
5    
6   
7  

  haha letade genom HELA mappen efter en bild på örhängena hittade bara denna bild då dom iaf syns xD

visst är jag bra på att fynda (a) hihi, HEJDÅÅ! <3

Kommentarer
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifrån

för seent ,<

2009-07-30 @ 12:16:46
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/
Postat av: ella

heeej!donneee har du gjort en till blogg hur ska du orka skriva på alla? :) ;) =) :D ???

hoppas att du har det bra!!!

2009-08-18 @ 18:20:27
URL: http://ellasonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0